Izmenjava Poljska

11.9.06

Zadnji dnevi!

Torej moji zadnji dnevi na Poljskem. Danes mi je mentor podpisal certifikat, jutri grem samo se da mu nesem nekaj in neke kekse za oddelek. Vreme je boljse, sonce in toplo je. Kartice od blaza se nisem dobila, nevem zakaj, sem se zmenla z vratarjem, da ce pride kasneje, da mi jo poslje domov. Danes so ugotovili, da ukrajinke ki naj bi bila v sobi 1113 b zares ni ampak, da je samo vzela kljuce ocitno s sabo. Daaah. Je priso kljucavnicar menjat kljucavnico.
Vceraj sem prosla enega "americana" ce lahko na njegov laptopu prenesem nekaj slik s fotica na usb (nevem zakaj nisem vzela bluetooth zadeve s sabo) ker sem mela ze polno in sem morala nekaj slik zbrisat : (
Ce mi bo uspelo instalirat driverje za palcko na teh windovsih 98 tu bom jih dala gor.
No ta "american" je v bistvu iz londona. Americani pravijo vsem tujim studentom , medtem ko jih je samo kakih 15 v letniku 60 dejansko iz USA. Londoncanom je tu vse tak poceni da brezveze. :)
Danes sem lahko spet asistirala tokrat z dvema zdravnikoma ki ne govorita prevec anglesko, pa je blo kul, sej v glavnem se razumemo. Puncka 2280k, lepa pikica.
nic nevem kaj bom danes, sla bom se kupit kako stvar, upam da nebom mela prevec kilaze, 10 kg paket me sicer pride 100 zlotov, 1 kila na letaliscu pa 7 eurov...
sej nebo, upam : )
Sem si sama nardila spet mojo specialiteto (uncle bens z rizem:) posodo bom dala magdi ko grem, al jo rabimo kaj v ljubljani? : )
Nic LP
Sonja

0 Comments:

Post a Comment

<< Home