Izmenjava Poljska

5.9.06

Spet Poznan

Sem nazaj v poznanu in nic ni drugace, v sobi je vse kot sem pustila, razmetano...:)
Nisem nic napisala, ker se nic ne dogaja. Sla sem v bolnico in sem bla na porodnistvu, majo treutno vse polno in se kr hodijo rojevat, danes sem vidla 5 carskih rezov, prti enem sem asistirala. Sla sem tudi na vizito z neonatologinjami in sem vidla fuuuuuul otrok, zares majo vse polno in jih ni blo ne konca ne kraja, sem skor ckrnila dve uri hodit naokrog in stat na nogah...
Zvecer mi je blo tecno, sem resevala sudoku, ki mi gaje pustila lotte in se nekaj ucila nevroanatomijo iz knige, ki mi jo je posodla Aisa. Mojo knjigo se cakam, upam da bo ta teden.
jedla sem neko cudo, ki sem si ga naredla iz tetsen in jajc in kechupa, mislim da se bom naslednic drzala kaksnega bolj standardnega recepta:)
Nic to je to pozz
Sonja

0 Comments:

Post a Comment

<< Home