Izmenjava Poljska

29.8.06

Dez in carski rez

Vceraj nisem sla laufat, ker sem sla v mesto pogledat v eno drugo medicinski knjigarno, pa so mi jo zaprli pred nososm. Danes pa ni lepo vreme. Popoldne sem setala po enem soping centru in si koncno kupla denarnico!:) med probavanjem kavbojk mi je blo malo zal da nisem sla laufat :
Ob devetih smo se s turki in spanci dobili za vecerjo, sem bla ze ful lacna. Sli smo v SPINX, ki naj bi bla egipcanska restavracija, ampak so egipcanke rekle, da je hrana tam libanonska, in se to samo par jedi ostalo pa je evropejsko. ampak je blo vseeno ful dobro...Zjutraj sem se zbudla pa je bil zunaj dez in se mi pac ni dalo it tak zgodaj in sem si se pustila eno uro, v bistvu ni tak pomembno, kdaj sem tam, na viziti ne razumem nic, navsezadnje sem na pocitnicah. Sej pol sem sla in sem opazovala eno operacijo, pol pa ni blo doli vec nic za pocet, pa sem sla se na porodnistvo. Tam je ena mlada specializantka, ki je zmeraj ful vesela ko pridem in mi vse razlozi in pokaze, danes je bla zalosnta, ker je njen fant sou v ameriko za 2 leti...:(, No sma sle po sobah, in mi je vse razlozla, cakali so na 2 carska reza. Nadzorni je vprasal, ce bom asistent, pa sem rekla da kul (dobry:). In sem pol pomagala drzat narazen in primit otroka in ga drzat ko so ga potegnili ven in dokler prerezejo popkovnico(iiiiiii:) No pol smo se zasili, ful dobro vidis vso anatomijo ce si tak blizu!Na koncu sem stala v mlaki krvi :) sem komaj izplavala ven...Zenska pa je bla skoz budna. so rekli da to ponavadi pocnejo tak :?
V bolnici sem bla kr do dveh, pa mi je boljse tak kot da se morem zgodaj vstajat. Nic dobla sem rok za nevro od 2.-6. oktobra, moram nujno it kupit knigo in se zacet ucit...:)
Pozdravcke

0 Comments:

Post a Comment

<< Home