Izmenjava Poljska

7.9.06

SONCE!

Danes je ful soncno in ful toplo, mislim da se bom peljala do jezera Malta in se sla malo soncit.
Drgac je vse po starem, zjutraj sem bla v bolnici, zdaj nas ze mrgoli studentov in so vsi malo zivcni, ponavadi raje pridem kasneje in ostanem malo dlje, danes sem bla pa ze ob osmih tam in brezveze, dve skupini ameriskih studentov kar je 8, plus jaz plus Tomaz, ki je poljski student, ki dela prakso (oni majo obvezen 1 mesec prakse po vsakem letniku, mislim da bi mi tud lahko to meli).No nic smo malo delali ultrazvoke in preglede, asistirali en carski rez in tak. Vceraj se je ta Tomaz posebej silil da bi bil asistent pri vseh carskih, kr neki, naj kr ce mu tak pase, in ko smo meli enega revcka zahiranega pri 32 tednih, in ga je moral on drzat mu je blo slabo in se je moral malo vsest.:/
drgac americani so vcasih kr zabavni, kar nekaj pa je tajvancev in vsega ostalega.
Dobla sem mejl od tam ko sem narocla knjigo, da je zal trenutno nimajo in da moram pocakat, jaz zal naslednji teden v sredo ze grem in ce je ne bo je pac ne bo, se dobro da nisem placala v naprej ampak sem zbrala po povzetju. joj morn se ucit:(
Vceraj sem se malo setala po mestu in si kupla eno majcko.
Pozz vsem!
Sonja

0 Comments:

Post a Comment

<< Home