Izmenjava Poljska

8.9.06

Poletje za en dan

Vceraj je blo poletje, je blo ful toplo, za japonke in kiklo! juhu, skoda da nisem v gdansku na izmenjavi bi lahko sla na plazo:)
Sem sla popoldne po kosilu (no ja obroku v picolu) in internetu po stvari in na jezero malta, Sicer je trajalo nekaj casa da sem prisla tja, ker so meli vceraj kolesarsko dirko polonia . Ampak je blo ful lepo! Sem sla laufat okoli jezera, ceprav je bla ful guzva ljudi pa se asfalt je tam ampak je blo fajn... sicer ne morem vsega. Zvecer smo sli na pijaco s Tomaszom iz bolnice in nekimi njegovimi kolegi, in je blo ful zanimivo, ful dosti poljakov predvsem mladih pa tudi ne nujno, okoli 200,000 jih gre poleti delat v London summer job, ker tam zasluzijo v enem tednu tolko kot tu en mesec. In grejo za 8 tednov al pa 6, Tomasz je tud bil pa dve njegovi kolegici sta ble, on je delal v eni ful dragi trgovini z usnjem onedve pa na teh stantih, ko prodajajo hot doge in to pri buchinghamski palaci. No in tak si je zasluzu 2000 funtov. Kul ne?
Danes sem lahko spet asistirala in nardila en ultrazvok, americani so meli ful dobro razlago kak porodis otroka z modelom in lutko in sem zraven poslusala, fajn jim razlozijo to. jutri mojega zdravnika ni, nevem ce bom sla, morala bi se ucit...
domov pridem 13. septembra ob 17:35 na letalisce v Ljubljani, sem se zmenla okvirno, da pridejo bibi in anita po mene.
POzz

0 Comments:

Post a Comment

<< Home