Izmenjava Poljska

28.8.06

Ponedeljek

Vceraj je Lotte sla domov in kar malo cudno je blo sama spat v sobi. danes bom poskusala zorganizirat, da grem v sobo s hladilnikom. Tudi moja kontaktna oseba Ania gre danes na svojo izmenjavo v Mehiko. Danes sem sla v bolnico in sva z doktor Pawłekom, mojim mentorjem, najprej po sobah pobirala sive (jas sem jih:) potem so meli kot en raport potem pa sem se pridruzla skupini ameriskih studentov. Univerza na poljskem namrec gosti studente iz amerike, ki dobro placajo, ker jim je to seveda ful poceni in pac majo za njih predavanja in vaje v anglescini, kul, ne? No fajn je ker imajo s sabo profesorico, ki govori anglesko in jim ful razlaga, ceprav mislim da je malo bedno ker jim dajejo prednost pred domacimi studenti... money, money.
Te skupinice so po vseh oddelkih in popoldne majo celo seminarje. Verjetno se jim bom pridruzla tudi na porodnistvu in neonatologiji, sploh ker pediatrije se nisem mela, vse tu pa je kot ena ponovitev gineke.
Aja vceraj nisem prisla do internet kafeja in sem prosla enega poljskega studenta, ce lahko grem v njegovi sobi na internet, njegov cimer, ki je bil ravno tam pa je Jeremiah iz amerike, se je predstavil, no in danes je bil tu v skupini...vidis kak preprosto je spoznavat ljudi :p
Zvecer smo bli pri Ania-i na zabavi in je pripravila ful stavri za pojest in spekla je zadeve, ful fajn, sem spoznala se nekaj poljakov, s katerimi se bom lahko druzla, magda in janusz prideta nazaj naslednji teden.
Noge me se malo bolijo ampak mislim, da bom sla laufat. Zdaj grem pogledat v medicinsko knjigarno za nevrologijo.
hvala za mejle in opise kako je doma :) pero bo moral kmalu v solo, ne?
pozz
Sonja

2 Comments:

Blogger Ela said...

ti kr spoznavaj ljudi, bos pol pr okulistu lahko rekla: "jaz tega tipa poznam!"
Mi smo tud vredu, Ela danes super spala, ce bo tak rastla, gre ona tud v solo. S Petrom :D

Lupcke,
Mama od Ele.

PS Zakaj mas nastavljeno, da samo bloggeri lahko komentirajo?

12:53 PM  
Blogger Sonja said...

Ker ce mas open narejeno ti spamajo komentarje, zal...

5:00 PM  

Post a Comment

<< Home