Izmenjava Poljska

3.9.06

Jantar, zapiekanka, Lech

Vceraj sem sla v oliwo, in s tramom plus busom prisla tja in je zares lep park, tako sliko sem jaz tudi nardila samo je ta boljsa. Pogledala sem si katedralo, kjer imajo ful ogromne orgle mislim da ene najvecjih v evropi in so ble tam dve poroki, sem gledala pol ko pridejo ven in se obvetavajo z rizem in kovanci in to, pa se ful dober zvok teh orgel je ko zaigra koracnico porocno.
Pioter in Goiska sta se uspela izvlect od mentorja ze prej in smo se dobili ob devetih(jupi!) sem bla ful vesela, ful sta prijazna in ful jima je blo zal, da sta zaposlena, ko sem jas tu, zato sta se potrudla prit prej. Smo sli v en taki njihov studenski klub, ki je mel ful dobro glasbo.Dosti smo se pogovarjali, onadva nista zadovoljna s Poljsko in bosta verjetno sla delat nekam v tujino, da bi kot zdravnika lahko mela spodobno zivljenje. Stipendije dobijo oni namrec 80 zlotov na mesec (4800 sit), tak da morajo dosti starsi prispevat. Zdi se jima bedasto, da so se poljaki tolko borili in proti nemcem in proti rusom, ce bi se lepo vdali (kot cehi), mogoce zdaj nebi bli v taki bedi, ker jim nebi cisto vsega razbili. Zares more bit za njih deprimirajoce, ko gledajo, kaj vse si lahko privoscijo nemci, ceprav tudi mi mamo avstrijce poleg pa jim nismo faus, vsaj jaz ne, res pa je, da dobim vsaj 10 krat vec stipendije. Potem smo sli se na sprehod. Za njiju je najboljsa ulica v Gdansku Mariacka. Piotr pravi da je ta ulica najboljsa jeseni, ko dezuje in ni turistov, da je posebna atmosfera in da morem prit tja enkrat ko bo dez.
Danes je dez in sem jo sla pogledat:) sla sem tudi v muzej jantarja in je ful kulski, je eden izmed njihovih novejsih muzejev in je celi interaktiven, to kar sem pricakovala tudi v kakem drugem(recimu muzeju glasbe, da bi slisal kak igra to glasbilo) Vidis jantar z zivalmi noter, mas cele risanke kak nastane kaksne vrste so, kaj so vse delali iz njega in kaj vse delajo zdaj. Vsako leto imajo festival jantarja AMBERIF kjer podelijo nagrade za najboljse izdelke . Ful fajn, aja vseskup pa je znotraj Przedbramie torej v stavbi ki je vstopno mesto v mesto.
V Sopot ne bom sla, ker je dez in nimam veselja it na plazo ce je dez, skoda da nisem sla vceraj, well.
Pojedla sem XXL zapiekanko in se najbolj me spominja na sirovo s sirom pogreto. moja ni mela sunke ko ta na sliki, ampak je bla samo s sirom in gobami, pa cesnovo omako.
Vceraj sem opazla, da ima Lech pivo iz Poznana v logotu te dve kozi iz mestnega trga, ki sta znamenje poznana:)
Kupla sem si cist majckene uhane z zelenim jantarjem in prstan. ni poceni. prokleti nemci.:)
Ce boste eli preluknali uhe, kupim se njej ene:) lahko tudi popek:)
ob sestih grem na vlak.
lupcke!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home