Izmenjava Poljska

31.8.06

Ćetrtek

V torek smo se zvecer spet vsi dobili v kuhinji v sedmem nadstropju, ker je velika skupina ljudi odsla v sredo, vsi so zeleli se porabit svojo hrano in so nam skuhali pasto in spekli krompir itd. Kot tista ki ostanem sem dobla ful donacij, dva kroznika, dve vilici, veliki lonec, mali lonec in ponev, 3 kile sladkorja, 3 caje, .... pac ogromne vrece stavri. v sredo so sle egipcanke, mitja in oba spanca, popoldne pa se Mario, mehican, ki pa ne gre domov ampak na se eno izmenjavo v srbijo, potem pa se na eno na slovasko in potem se na eno v srbijo, tak da bo v evropi kar 4 mesece:) se dobro, da si je izbral same cheap drzave. popoldne so sle se makedonke in bolgarka, tako da smo ostali samo se turki in jaz.
Sla sem prosit v administracijo, ce bi lahko sla v sobo 1113b, ker je tam hladilnik in itak ni nobenega pa me je ful grdo odslovila, ces da je tam ukrajinka in da drugih sob nimajo prostih... kr neki, pa je rekla anja da verjetno ne bo problem.
Po obroku grem vedno na internet v knjiznico in tudi vceraj sem bla tu tri ure in se trudila najt knjigo za neurologijo vsepovsod, na koncu sem ta mali atlas narocla prek interneta in ga dobim naslednji teden, nevem pa kaj naj nardim s marsdenom, ker ga tu nimajo.tu v blizini so odprli eno knjigarno in bi lahko kupla clinical neurology od LANGE zalozbe pa nevem ce je vredu, meni zgleda kul, stane pa nekje 7
jurjev....nevem, se morem odlocit do sestih, ker je danes se 10% otvoritveni popust.
Obrokov zdaj vec ne bom mela v Głos restavraciji, pa mi ni glih zal:) obrok pravim, ker ni glih neko kosilo, mislim da je dopoldanska malica v SBM vecja od tega in ponavadi gres bolj lacen kot si prisu. Vedno je juha, vcasih je kul vcasih pa ne, potem pa meso in pomfri ali pecen krompir zraven pa naribana rdeca pesa, vseskup bi blo kul ce nebi blo taaaaaaaaak soljeno da ti vcasih kr skrta pod zobmi sol, in se pol ne cudim da se popoldanskem spancu zbudim cela zatecena:) seveda ce hoces narocit zraven kaj za pit moras doplacat in danes sem placala 3 zlote (180 sit) za kozarec vode....
Na poljskem je sploh znacilno, da se vse doplaca, ampak res vse. Ze ko smo z a in ma potovali ce smo sli jest v restavracijo smo doplacali ce je sou kdo od nas na stranisce 1 zlot, placa se tudi mali cukercek za v kavo (10grosev = 0,1zlot = 6 sit!!!!). Sej ponekod so ze malo bolj skulirani ampak v glavnem se vsako stvar placa. V bolnici imajo pri vhodu te avtomate, ko das not kovanec pa se ven prikotali krogla plasticna, pri nas so noter ponavadi igracke (kot kinderjajcka), in jaz gledam par dni kaj je to, ker je blo tudi po hodnikih ponekod, kak tu skrbijo za otroke (na ginekologiji?). Potem sem ugotovila, da so dve velikosti, v tavelikih kroglah je ta halja za enkratno uporabo za vse obiskovalce in v ta malih so te kapice za na cevlje za obiskovalce.... nevem kolko stane ampak se mi zdi, da stane plasticna krogla vec ko vsebina. Sploh nimam obcutka, da bi oni hoteli vse zaracunavat posebej, ker bi hotli ful nekaj vec zasluzit, ampak mislim, da se jim tak zdi prav. ce hoces nekaj met moras placat.
Danes nisem sla v bolnico, ker smo bli vceraj zelo dolgo zunaj s poljaki, so nori ti poljaki..., je blo se ful zanimivo malo z njimi pogovarjat o poljski. Prvo so bli ful navduseni, da vem tolko o zgodovini, pac to kar sem citala v lonelyu na poti sem, da vem za upor delavcev v poznanu 1956 ( letos so meli 50-letnico), da vem kdo je prestavil prestolnico iz krakowa v warsavo in zakaj... UAU, ne? in to jaz ko nimam pojma o zgodovini. Povedali so mi da poljsko delijo na poljkso A, to je del, ki je bil pred prvo svetovno vojno pod nemci, in pojsko B, ki jo je zasedala Rusija. Od vecih sem ze slisala, da je zdajsna vlada obupna, ker je prevec verska, pravijo pa da jo je izvolila poljska B, ker so tam nasploh bolj verni. Moj zdravnik je rekel da je kot da bi imeli duhovnike v vladi. :|
danes so me zjutraj zbudili, ker so prisli v sobo prinest telefon (jeeee?) koga naj pa klicem ce so vsi sli domov.
Vceraj naj bi asistirala ena americanka pri operaciji pa ji je blo vmes prevec slabo, isto kot americanu en dan prej...Moram jutri vprasat ce je danes tudi kdo padu skup...Vceraj sem sla po operacijah se na porodnistvo pogledat in je bil glih en vakum, en porod in en carski rez... carski rez je bil 33 tednov mali fantek, bogi bogi.
Nic pozdrave vsem, hvala za mejle. Sem nastavla tak da lahko vsi komentirate je elina mamica me opozorila.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home