Izmenjava Poljska

12.9.06

Zadnji dan

Torej ce ne stejemo jutrisnjega potovanja je danes zadnji dan. Se enkrat spim pa bom doma:) no v Ljubljani vsaj.
Sem sla danes v bonico in je blo fajn. Prinesla sem doktor Pawlaku darilce za sineka (isto kot sem kupla ELI :) pa neke bomboniere, na oddelek pa neke kekse za zdravnisko sobo. So bli ful veseli in on se posebej. Sem mu pustila vizitko(kak je kul da mam vizitke od GA-ja) ce bo se kaj v Sloveniji naj se javi, sta ze bla enkrat z zeno in sta kolesarila po sloveniji in se jima je ful dopadlo.No danes sem asistirala pri dveh carskih rezih, delala sva ultrazvoke itd. je blo fajn.
Zdaj letim se v mesto kupit spominke.
Vceraj sem sla laufat spet okoli jezera in so me ful pikali komarji, se mi je nardil zulj ker nimam svojih tenisk in laufam v adidaskah visokih. Lepo vreme je blo in ful ljudi se sprehaja okoli jezera.
Verjetno zato, ker so dost verni se mi zdi da se majo poljaki naceloma ful radi, ogromno je parov, ki se drzi za roke, ogromno porok, ogromno mamic z vozicki.. otroke imajo posebej ful radi... tak da njihova vernost prinese marsikaj lepega. Vem, da se jih dosti tudi mladih zaroci in poroci. in ta druzina jim veliko pomeni, ne samo ozja tudi sirsa(seveda ce se vidijo vsaka dva tedna na poroki:)
Malo me je stra da bom mela prevec prtljage... eh sej bo
Nic se vidimo!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home