Izmenjava Poljska

14.9.06

Osrednja slovesnost ---> Doma Doma

Helou! Sem ze doma doma torej v Mariboru.
Na zadnji vecer sem se se sprehajala po trgovinah in kupovala neke stvari, potem sem si na ryneku privoscila se susi in pivo.
Zjutraj sem sla ze ob devetih na letalisce, najprej sem se uspela v Poznanu zdilat za prtljago, ceprav so mi vrgli vstran dve soncni kremi, pol pa se v Londonu, kjer btw zdaj ful strogi in ne smes met nobenih tekocin in kozmetike in se mores sezut ko gres skozi x ray itd. no meni so vrgli vstran se tekocino za lece, medtem ko britvice ne:)
Sem pristala na letaliscu v Ljubljani(brnik:) in me je cakala mnozica z napisi in rdeco preprogo!!!
Zares! Anita, sestric, martina ninaJ in Bibi so me pricakali z napisi v poljscini in vsak s svojo crko,z zamudo je prisel se gospod predsednik z zelenimi baloni in vsi so bli obleceni v zeleno!!
SUPER! Ful sem bla vesela, kaj takega pa res nisem pricakovala, nekaj smo se zezali po mejlih, ampak oni kuj zares, ful dobra fora.
smo sli na pivo v povodnega.
Danes sem se sla vpisat v 6. letnik in potem navlak in domov domov v mb.
bom pripela se nekaj slik s telefona!
LP
Sonja

0 Comments:

Post a Comment

<< Home