Izmenjava Poljska

27.8.06

Vikend

Torej, nisem napisla ze nekaj casa, ker nisem mela prilike prit na internet. V domu je vedno zvecer, in tokrat smo vsak vecer nekam sli, vikend pac.
V petek v bolnici ni blo neke posebne guzve, zato beatriz ni videla rojstva..:( smo kr hitro koncali, ceprav je nas mentor povedal ful stvari, fajn je, ker se ful potrudi vse razlozit. Potem smo se dobili v mestu z folkom, da se se vidimo s christino, nemko, ki je odhajala ponoci. Medtem ko smo hodili do Picola, te smesne italijanske fast food restavracije, ki jo imamo tudi pod blokom, sta se Christina in Lotte nekam izgubile, ker sta sle jest Zapiekanko, eno jed ko jo majo tu in sta misle da bosta prisle za nami. Na zalost je teh picolov ocitno v mestu vec, in nas potem vec nista nasle, mi je blo ful zal, ker sem hotla se poslovit od Christine. No sej potem je prisla do naju v sobo ponoci preden je sla in smo si rekle adijo in vse. Pac smesno je to, da smo vsi ze navajeni, da se ne dogovarjas stvari, ker se ponavadi pac poklices po mobitelu, ko koga rabis, tukaj pa nekateri ne uporabljajo mobitela, jas pa tudi nimam vseh stevilk, tako da se moras lepo na stari nacin vse zmenit ze v naprej.:) Ostali smo sli na pivo, nekateri so ostali ful dolgo jas sem sla domov nekje opolnoci.

Sobota

V soboto so me bolele noge od laufanja z Lotte v petek dopoldne, medtem ko je lotte sla ze zjutraj tect, ko sem jas se spala sem jas reka, nic klin se s klinom izbija, moram it danes spet malo, ce ne bo me jutri ful bolelo. Sem sla do jezera in se mi je zdelo ful lepo, ker je sijalo sonce , tak da sem sla se okoli... jooooj. valda sem pretiravala, ko sem prisla do doma nazaj sem misla, da mi bojo odpadle noge, sem kr pojedla en lekadol. Pol sem se dobla z lotte v mestu ob 14:45 (kar sma se zmenle ze zjutraj;) in sva sle v mestno hiso v muzej, ki je bil na najino presenecenje zastonj, ker je pac sobota. sva izkoriste se to soboto in sva si pogledale se muzej glasbenih istrumentov, ful fajn, majo iz vseh koncev sveta stvari not. Potem sva sle na kavico in nazaj, malo pocivat.
Zvecer smo bli zmenjeni da gremo ob 8ih na cago k Magdi in Januszu, ki studirata tu in Magdo celo poznam, ker je bla lani na imenjavi v makedoniji! No onadva sta v njunem stanovanju pripravla festo in je blo ful fajn, malo smo se menli in plesali...

Nedelja

Danes smo se zjutraj odlocle z Lotte, da hoceva videt se te kozlicke, ki so zascitno mesto Poznana. Iz ure na mestni hisi namrec vsak dan tocno ob 12ih prideta dva kozlicka in 12 krat butneta z rogovi... v bistvu je kr nekaj ampak je pac turisticna atrakcija sto na uro. Ocitno so se tako odlocli vsi, ker nas je sla kr cela skupina. No smo sli pogledat, in je bil danes celo se orkester z mazoretkami tam. Smo se pogovarjali, da mesto to organizira za vse zeparje, da imajo enkrat na dan vsaki dan priloznost imet gruco turistov, ki bulijo v zrak:) Potem so sli nekateri v palm house, kjer majo medna veliko zbirko palm in bambusov, midva z mitjo sva sla pogledat se grad, ki je ful boren in potem v cytadela park, kjer so kot neki ostanki trdnjave in pokopalisca. Medtem sva si pogledala se tri cerkve in cisto v vsaki so meli maso, torej sva v uri in pol vidla tri mase... so nori ti poljaki :)
Danes zvecer lotte odhaja, in jaz bom prosla ce lahko grem v sosednjo sobo, ki ima hladilnik, ker sem do zdaj vrgla proc ze tri litre mleka, vsakic kupim trajnega ampak za kavo rabim itak samo en pljunek in do naslednjic se mi pokvari.
Danes sem orpala dva stroja perila, glede na to da je pranje zastojn sem raje locla perilo v dva kupcka, rdece in nerdece (zeleno:)Zvecer gremo na cago k ania-i.
Nic ljudje pocasi odhajajo, upam da mi ne bo prevec tecno, ko bodo sli vsi, no sicer sem zdaj spoznala ze kr nekaj poljakov, se bom pac z njimi druzla.:)
pozz iz poznana, zdaj dezevnega , zdaj spet soncnega

0 Comments:

Post a Comment

<< Home