Izmenjava Poljska

21.8.06

Prvi dan

Torej vceraj sem spoznala Lotte mojo cimro iz nizozemske in je taka prestrasena punca blontnih las, zgleda ful nizozemsko:)
Zjutraj je prisla Ania, moja kontaktna oseba, po mene in sva sle do ginekoloskega oddelka. Ceprav sem v bistvu izbrala ginekologijo in porodnistvo, te pac nekako vsi dajo v ginekologijo, in tam sem bla danes v operacijski z Christino iz nemcije. Operirali so tumer rekodne velikosti in je blo zanimivo gledat, gospa je morala bit ful debela, ker je bil tumor v premeru 40 cm in je imel 10 kil!!! leomiom ali leomiosarcom, niso se ziher. Glede na to da so fototgrafirali zadevo sumim da se jim to ne dogaja vsak dan.
Pol smo sle na kosilo, in si skuhale kavico v domu, nekateri so sli v kino, mi pa v mesto v en ful ogromen shopping mall in malo naokrog. Za vecerjo sem pojedla Burritos kurzce (kurće) kar je ne glede na to kak se slisi, palacinka s piscancjim mesom. :) ful dobro
Na poljskem so smesne sirvete ker so kot tisti povoskan papir s katerim smo vcasih zavijali kavo , razdeljen na male koscke tak da ce ti tece nos sploh ne mores si obrisat nosa ker nic ne vpija:)
Ela ima danes 1 mesec... jeeeeeeeej se 215 mesecov in bo stara 18 let!!

nic grem se druzit! LP!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home