Izmenjava Poljska

23.8.06

National Food and drinking party

Torej vceraj ni blo casa za pisanje bloga, in verjamem, da ga ne bo vsak dan. Cez dan smo ble v bolnici tokrat vse tri Christina, Beatriz iz Spanije in jaz, in smo gledale operacije in ultrazvoke, je blo kr kul. Popoldne smo se vsi zaceli pripravljat na National Food and drinking party, kot je to navada v IFMSA, je Ania organizirala podobno zadevo in je blo ful zabavno. V vsakem nadstropju je kuhinja in ljudje so pripravljali svoje jedi po razlicnih nadstropjih ampak na koncu smo se vsi zbrali v 8 in je blo ful kul. Jedli smo, pizzo in pasto iz italije, makedonske salate, riz s cimetom in rozinami iz egipta in tudi jetrca, ki so bla ful pekoca iz egipta, turkish delight, spansko paello, polske piroske(kot eni tortelini veliki z razlicnimi stvarmi noter) kr nevem se kaj vse, jaz sem nardila palacinke iz ajdove moke s skuto, to se mi je zdelo se kr preprosto in je tudi blo, in so vse pojedli in bli navduseni, te palacinke sva delala s kolegom Petrom Cernogo v Groningenu na mojem prvem GA-ju, isto za podoben party, Peter je umrl lani decembra v prometni nesreci, zato sem jih hotla nardit njemu v spomin:)
pili smo tursko rakijo, tekilo, zubrowka(poljska vodka ki je ful dobra z jabolcnim sokom), Mad dog(vodka s malininim sirupom in tabaskom) makedonsko vino, sangrio,.... je blo ful zabavno.
Spoznala sem vecino ljudi, en italijan je Matija Oblak:) sem vidla ze na seznamu pa je blo smesno, seveda je zamejc, ampak trdno slovenec, ker sta oba starsa slovenca, govori slovensko, brez kakrsnihkoli tujk, in vsaka pritrditev je "seveda":) he he. potem ga popravim kaj v slovenscini in potem on popravi mene. :/
Danes v Bolnici sta ble Beatriz in Christina razpisane za asistenco, sta se nekaj spicle glede tega kera bo asistirala ce slucajno ena operacija odpade?!?!
Med njunima asistencama sem jas sla na porodnistvo pogledat, ker me to bolj zanima kot 150-ta histerektomija in je blo ful kul, je bla ena prijazna specializantka tam in mi je vse razlozla, sem vidla tudi dva poroda, kar je tolko kot sem jih vidla v Mariboru cel teden:) majo lepo novo porodnisnico in je ne mores verjet rumene barve, zdravnik tam se je skoz zezal z mano tak da pol vec nisem vedla kaj je res in kaj ne:) Potem so meli eno pacientko ki je downov mozaik in ona rece, da bojo nardili kariotipizacijo iz popokovnice, pa jaz vpradam zakaj, za splav al kaj? kaki splav, pri njih so splavi prepovedani! aja...., jih posiljajo v Nemcijo ker stane 200 eurov samo :/ kr neki
Drgac je vreme tukaj zelo aprilsko, temperature okoli 20 stopinj in vsako tolko dezuje in potem je spet sonce, do teh extremov, da dezuje ko grem iz bolnice in dokler pridem do tja kjer jemo vec ne dezuje, ko pridem s kosila spat dezuje in do doma vec ne, ceprav je vse skupaj 700m. Pravim "tam, kjer jemo" ker se ne morem odlocit ali je restavracija ali studenstka menza, neka cudna mesanca, ki ma mastno in ne prevec okusno hrano... well. Italijanke bodo danes spet nardile pasto in so nas povable.
Drugace pa sem zvedla da je Lotte vcasih veslala, v bistvu do letos in vceraj je sla laufat, ko sem jas spala tak da mogoce bom sla kdaj z njo ta teden. Turk Sadar ima danes rojstni dan in verjetno bomo sli ven, jutri pa nameravamo it gledat 3d Supermana. Superman film me sicer ne zanima ampak rada bi vidla kak zgleda ta 3d in stane samo 14 PLN, kar je pri nas ziher vec. No to je studentska cena, za tramvaj sem zdaj tudi kupla studentske karte, ki so 0.65 PLN za eno smer kar je nekje 40 sit (hahahahah).
Drugace pa je moja prijateljica Eva danes sprejeta na medicino in sem ful vesela:)Cestitke!
Nic, se beremo. Pozdravcke vsem

0 Comments:

Post a Comment

<< Home