Izmenjava Poljska

20.8.06

Sem lahka kot nedeljsko jutro:)

no to je bla pa res na izi nedelja, mislim da ze cele pocitnice nisem mela tak na izi nedelje, sem spala do pozno(sploh ne upam napisat kdaj) v udobni postelji, potem sem se pocasi odpravla proti mestu, kar pes, najprej sem misla da bom sla samo malo pol pa sem sla kar tja, ceprav je razdalja nekje kot bi sla iz tezna...:) malo so me zazulili cevlji, mesto je blo proti pricakovanju ful zivo, kljub nedelji je bil rynek poln ljudi, in tudi nekatere trgovine so bile odprte, na poti sem si kupla bele cevlje za po bolnici, ker sem svoje pozabla doma, so taki pravi ceski beli natikaci, ki sem si jih pol celo obula ko so me moji zazulili in sem bla prava cehinja, v bistvu sem se zdaj, pa kaj, sej sem na poljskem. V mestu sem si se kupla parfum in malo setala po trgovinah, prav ful poceni stvari ni tukaj, mogoce se kje kaj najde,vsekakort pa sem misla da bo ceneje, vse je tu neki...
Vidla sem medicinsko fakulteto, ki je tu v blizini in je fuuuul dobra, prav vesoljsko zgleda in to na poljskem.. kar malo me je sram ce pomislim na naso revico doma, ki ma predavalnice BREZ OKEN!!! se vidi kolko pozornosti se pri nas posveca zdravstvu...
zraven nje je se drugi studentski dom za medicince, ki se imenuje Aspyrinka...he he je ful luskan, vsaj na zunaj.
v lonely planetu pise da je ESCULAP kot se imenuje nas studentski dom ful dobri plac za it ven, ali naj bi vsaj bil tu nekje v blizini, nisem se ga odkrila in me ful zanima kje je, drgac pa se par besed o tem domu.
ima 13 nadstropij in v vsakem je menda 13 sob (hmmm...) 4 lifti od tega dva parna in dva neparna(hihi) seveda brez notranjih zascitnih vrat, take ko smo jih meli vcasih. na nasem nadrtropju je telefon kr na hodniku, medtem ko jih majo drugje baje tudi v sobah, eni celo internet.
Blok je v celoti sive barve. vsaka soba je v bistvu apartma sestavljen iz sobe A in B, v vsaki sobi sta dve postelji in dve pisalni mizi, priblizno kot v ilircu, skupaj pa imamo wc in kopalnico. mislim da so dosti obnavljali v zadnjem casu ker zgleda kr kul. na koncu hodnika je kuhinjca... moram si kupit eno posodo.
Spodaj pod blokom je trgovina Piotr in Pawel ki je tudi v nedeljo odprta do devetih, zraven pa spageterija bar, kjer dobis spagete ze za 3.80 zlota, to sem jedla danes za vecerjo.
1 Zlot je priblizno 60 sit oziroma 0.25 EUR. tak da vse cene lahko ali pomnozis s 60 ali delis s 4 in dobis potem ali SIT ali EUR tak da pridno vadim svojo postevanko stevil 6 in 4.. vcasih mi ne gre:) Seveda si v trgovini nisem mogla pomagat da nebi kupla nekaj za Elo, zdaj ko se bo kmalu zacela ze kopat...
Nic grem spat upam da bo fajn v Bolnici jutri, A in MA sta ze doma
Cau Bau

1 Comments:

Blogger Ela said...

Juhu! Kopam se jutri, danes pa mam rojstni dan - sem stara 1 mesec!

11:27 AM  

Post a Comment

<< Home