Izmenjava Poljska

25.8.06

SUPER, MAN!


Helou!
Torej, ven nismo sli v sredo ampak smo hegali v dormu in se pogovarjali z italijankami, ki so naslednji dan odhajale. V bolnici smo bli pri eni operaciji in potem nam je zdravnik kazal kak se veze vozle z sivom. kr kul, pol smo sle same gor na porodnistvo, ker bi bestriz rada videla rojstvo, ker ga se ni. Seveda, kot je to navada vedno ko prides na oddelek sta se glih dva rodila in pol 3 ure ne bo nic...:) Smo gledali kako je sival zdravnik eno epizotomijo in delal kiretazo, je blo ful krvavo. Popoldne spet siesta, nevem zakaj ampak tu mi vedno rata popoldne spat vsaj se kaki dve uri...: D.
Ob petih smo se dobili s poljaki in sli gledat 3D supermana, ha ha ha kaka komedija je to, lahko bi jo oznacli za romanticno komedijo.. jas sem se rezala na glas ko z svojo rozenico zaustavlja metke:) res neverjeten primer za oftalmologijo. 3D je bil kul in pac mas ta ocala, ki so jih meli v osemdesetih, in potem vsako toliko na ekranu pokazejo znak, da moras dat ocala gor, ali dol, izmenicno:) sej je fajn ker malo se poudari te efekte ko on leti naokrog. Nevem zakaj nardijo tak zaplet, da Kevin Spacey, ki je ful kul in mislim, da sem malo navijala za njega, predvidi vse slabosti supermana in nardi res zapleteno pizdarijo, kot je to pri njem v navadi, potem pa superman meni nic tebi nic to premaga. brezveze, nevem zakaj so se trudli z zapletom sploh. Lois mu more dat lupcka, kot trnjulcici, da se spet zbudi iz kome, ker je skoraj umrl seveda. Ta lois je pa tudi ena izbircna bejba, namrec ce je Clark kent, luskan in preprost fant, ji sploh ni vsec, ce pa je Superman pa je cela nora.. mislim pleh picka, ce bi jas bla superman, bi jo ze poslala nekam, da ne govorim ,da govori da ima sina z Richardom, ki je tudi luskan in pac ne more nic pomagat, ce se ne more kosat s supermanom in letet po luftu, drugace pa je dober fant in ma rad otroke... take si vsi zelimo:) pa se pilot je.
Torej to je bil superman, po njem pa smo sli na pivo v mesto in nekaj pojest, Ania nas je peljela, in je blo ful kul smo se pogocarjali dosti z Beatriz in Ricardom oba sta iz Cordobe in sta tipicna spanca.. ful nice. Govorita spanglescino:)
Danes grem v bolnico sele popoldne, ker je moj mentor takrat dezuren na porodnistvu. Zjutraj me je Lotte peljala laufat in sem skoraj umrla, se pozna ce ne laufas en mesec vmes, pa ona je itak maherka. Mislim da ma vseskupaj 45 kil in to same kite..V bistvu je nehala veslat, ker je bla prelahka za naslednjo kategorijo:(
Ata bo reku da so stavki predolgi...:) ati bom pogledla za kljucek, Esculap pa so zaprli in je bil zraven studentskega doma, zdaj je v mestu njegov naslednik ESCU!.. mormo it pogledat kaj..
Lp in hvala za vse mejle...
Lupcke

1 Comments:

Blogger Blaz said...

haha, superman. Meni je blo že dovolj trailer in režal sem se na glas ko z svojo rozenico zaustavlja metke, hehe oftalmologija? Ha, okej, ;)

10:00 AM  

Post a Comment

<< Home